onsdag, mars 21, 2007

I do

Aldrig är man sysslolös, alltså det finns verkligen alltid någonting att göra. Till exempel titta på Curling, backhoppning, skidskytte, simhopp, konståkning, hrm! Med jämna mellanrum lägger man också otroligt mycket tid på att kolla på brudklänningar, vigselringar, festdukning, brudbuketter, kyrkor, inbjudningskort, ja allt sånt. Och jag måste erkänna att jag ÄLSKAR det! Jag kommer säkert vilja gifta mig fler gånger! :)


Klänningar jag gillar:






















Men det kommer nog att bli den sista, ja eller något liknande iallafall. Fast eftersom att det ska vara vinterbröllop borde den kanske vara riktigt vit, som dom andra. Annars kanske det inte matchar med min pälsgrejs jag ska ha över.











Sorry David, men det där är nog inte jag. Kanske mera du.

with love
Emma

Inga kommentarer: