torsdag, mars 22, 2007

I do, I do, I do, I do, I do, I do

Jag trodde att jag hade bestämt mig, men jag har dragit ner antalet till två. Däremot är klänning 1 inte en av de som fanns med igår. Men jag tycker om delen över bröstet och magen på klänning 1, däremot är kanske brodyren (eller vad det nu är) lite för mycket på kjolen.


Klänning 1















































Klänning 2
















































Nej nu blev det jobbigt. Inte för att jag behöver bestämma mig än, men jag gillar att ha saker planerade. Vi får väl se, mamma kommer säkert med något helt annat förslag.


With Love
Emma

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fina klänningar!
Vilken klänning du än väljer, så kommer du att vara mycket vacker.

Anonym sa...

Instämmer helt med ovanstående talare ^^

Puss!

Anonym sa...

Jag håller med, mycket tjusiga klänningar! Och om ni inte har valt ringar ännu är www.jempguld.se ett tips, där finns massa helt underbara ringar, till helt ok priser.. (det ligger i sthlm o det är väl ett plus kan jag tänka mig).

Dags o skriva nytt inlägg nu hörru!!

kram

Anonym sa...

eftersom alla säger att du kommer se fin ut i båda klänningarna, vilket du antagligen kommer göra, så måste jag ju ändå säga klänning 2. den var otroligt vacker.