tisdag, juni 26, 2007

you have stolen my heart


In my life you´ve heard me say i love you how do I show you it´s true hear my heart, it longs for more of you I´ve fallen deeply in love with you You have stolen my heart I´m captivated by you never will you and I part I´ve fallen deeply in love with you You and I together for ever nothing can stand in the way my love for you grows stronger each new day I´ve fallen deeply in love with You Jesus You´ve stolen stolen my heart I´m captivated by you never will you and I part I´ve fallen deeply in love with You

Jag tror att jag
gjort det konstigaste hittills. Har vänt en del på dygnet sen jag började jobba på mitt schema förra veckan. Har inte haft några problem att vända tillbaka dygnet tidigare, men nu är det svårare, kan bero på att det är så ljust ute. Igårkväll däremot var jag jättetrött. Somnade vid tio, men fem i ett vaknade jag. Såg på WPT (WorldPokerTour) till klockan tre (det var en svensk med, men han vann inte, han kom tvåa), sen låg jag och försökte somna till klockan halv fem. Bestämde mig för att läsa ut min bok då ´Å andra sidan´ av Marian Keyes. Vid tjugo över fem var jag färdig med den.

Det är nu vi kommer till det konstiga, istället för att försöka sova då fick jag av någon konstig anledning för mig att gå ut. Så det var på med mjukisbyxor och linne och munkjacka. Tog med mig stavarna
också (som har kompasser som visar olika även när de står bredvid varandra) och mobilen med musik såklart. Bestämde mig för att gå upp till huset när man går "runt åsen", lyssnade på Pink - U + Ur hand tills jag kom till huset. Det var då jag bestämde mig för att fortsätta och gå lite till och komma ner mellan husen på campus, istället för att gå tillbaka.

Med tanke på hur paranoid jag är var det bra att jag hade stavarna. Då kan man lätt hugga en orm i huvudet eller sticka en stav i en älg. (Kan i förväg berätta att jag varken stötte på en orm, älg, björn eller
varg- ja jag är fånig). Bytte plötsligt låt, till Sonicflood - Here I am to worship. Det var ungefär då det började regna, det var ungefär då jag bestämde mig för att gå genom skogen (med alla björnar och vargar och älgar). Min promenad som i början hade varit ett försök att bli trött så att jag kunde sova sen, blev till en fantastisk bönestund. Och det var säkert därför jag inte stötte på några djur. (hrm)

Men att gå där i ösregnet och bli så blöt som jag aldrig förr blivit, med lovsång i lurarna och att bara prata ur si
g allt samtidigt som man har en otrolig utsikt blandat med allt det mysiga i skogen, var nog det bästa jag gjort på länge. Femtio minuter av ett lugn som jag inte annars har var väl behövligt. Jag tror att jag kan sova nu också.

Light of t
he world You step down into darkness opened my eyes let me see Beauty that made this heart adore You hope of a life spent with You Here I am to worship Here I am to bow down Here I am to say that You´re my God You´re altogether lovely Altogether worthy Altogether wonderful to me King of all days Oh so highly exalted glorious in heaven above humbly You came to the earth You created All for love´s sake became poor
I´lll never know how much it cost to see my sin upon that cross I´ll never know how much it cost to see my sin upon that cross I´ll never know how much it cost to see my sin upon that cross

with love
Emma

Inga kommentarer: