lördag, juni 09, 2007

cause I know that me without You is a lie

Vaknar klockan nollasjuatreanolla (07:30), pratar med far, ser på tv, äter frukost, diskar, pratar med david, äter soppa, bör packa.

Jag åker nu! Till Stockholm alltså, och det ska bli så skönt. Däremot ser jag inte fram emot resan i den här värmen. Fast det kanske inte är så varmt ute idag, såg varmt ut nyss men nu är det molnigt.

David är just nu på centralen och det är en massa ljud, han åker till uppsala och jag till stockholm. Det låter lite konstigt, men han är tillbaka i Stockholm ungefär samtidigt som jag kommer dit, säkert tidigare. Och jag fattar inte varför jag aldrig tar flyget! Jaja, det blir säkert bra. Fast jag borde verkligen packa nu. Måste komma ihåg Davids datamus som har legat under min soffa ganska länge.

with love
Emma

Inga kommentarer: