torsdag, maj 24, 2007

First day of my life




Är trött, väldigt trött. Det är mycket tankar just nu som jag inte riktigt kan ta till mig. Någonstans vill jag bara att någon ska komma fram till mig och säga åt mig vad jag ska göra, tänka och tycka. Just nu känns det som att det skulle vara väldigt smidigt, även om jag egentligen hatar när folk säger åt mig vad jag ska göra.

Jag har varit hos David i helgen. Det var skönt att komma dit, kan inte fatta att jag inte har varit där sen i slutet av Februari. Trivs så mycket bättre i Stockholm än i Växjö, fast det kan ju bero på att David bor där. Jag hittade en massa radhus i Stockholm, eller okej förorterna, som inte alls var dyra och nu vill jag köpa! Ja, inte alla utan ett. Jag vill flytta, jag vill ha ett hem tillsammans med David. Inte bo i den här lägenheten, är så otroligt trött på Växjö, fast jag är trött på det mesta just nu.

Tänker lite på planerna för nyår, om dom går att genomföra eller ej? Vill ha ett svar från sv.kyrkan i N.Y. och jag vill ha det NU. Annars kan jag inte vara lugn och tyst och blaha.

Imorgon åker jag till Malmö, David ska också dit. Farmor fyller år och vi ska fira. Länge sen jag var i Malmö, flera flera år sen tror jag. Minns faktiskt inte ens -> jag brukar inte följa med på såna där grejer.

with love
Emma

Inga kommentarer: