lördag, maj 05, 2007

Utmaning

Blev utmanad av Martina, fast jag orkar inte utmana någon. Jag är för lat. Hur som helst, får se hur detta går. Tittar på hockey samtidigt.

Spelregler
1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
A Century of fakers

2. Kommer du komma långt i livet?
Down at the coffee shop

3. Hur ser dina vänner dig?
darts of pleasure

4. Kommer du gifta dig?
Sell my soul

5. Vad är ditt livs themesong?
A little less conversation

6. Vad är ditt livs historia?
Tainted love

7. Hur är skolan för dig?
En vacker död stad

8. Hur kan du komma framåt i livet?
jacqueline

9. Hur kommer imorgon vara?
A century of Elvis

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Judy is a dick slap

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Flyktsoda

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Until she breaks

13. Hur är det med ditt liv?
Suverän

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
a story about a girl

15. Hur ser världen på dig?
mambo italiano

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
if it´s alright

17. Vad tycker dina vänner om dig?
put the book back on the shelf

18. Har du en djupt och mörk hemlighet?
fuck your fans

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
not enough

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
turn of the lights

21. Kommer jag nånsin ha barn?
jonathan david

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
i love my car

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
alltid rött, alltid rätt

24. Vad är några tips till mig?
när vodkan gjort oss vackra...

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
photo jenny

26. Vad är min danssång?
Du är religion

-
Blä, var tvungen att lägga in massa musik på datorn nu. Skivorna var: Belle and Sebastian (Push barnman to open old wounds), Katie goes to tokyo (katie goes to tokyo), Our ladyPeace (Gravity), Franz Ferdinand (Franz Ferdinand), Blandskiva (Namnlösa Hallongrottor), Blandskiva (Thåström, Ebba Grön och Imperiets bästa).

Nu: tillbaka till hockeyn. USA - Tyskland

with looooove
Emma

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) Du kan ju ta bort musiken igen om du vill...

Favoriterna var: Brukar folk fantisera om dig? Not enough
Samt, Vad skulle vilja säga till nästa generation? Alltid rött, alltid rätt... :) Om man tolkar det i modeväg!

KRAM

Emma sa...

jo, fast "alltid rött, alltid rätt" är nog snarare politiskt. ;) men jag vet inte. vet inte vart thåström står politiskt, men skulle tippa på det röda. :)

jo, skivorna är borttagna. och jag nöjer mig inte förrän ALLA fantiserar om mig minst tre timmar/dag. :)