fredag, april 29, 2011

en solig förmiddag i stan

Gick upp vid kvart i sex imorse för att hjälpa lillebror anton till brommaplan och sen på bussen till kaggeholm. Han har sökt till musiklinjen (låtskrivare) och har antagningsprov idag. Han kommer nog in, han borde göra det iaf för han är grymt duktig på typ allt :) sen åkte barnen och jag in till stan. Wille åt frukost på mcdonalds (pannkakor) och sen gick vi till kungsträdgården och tittade på dom blommande träden och åt mjukglass. Jag skulle stoppa undan plånboken och hörde wille säga "luddis smaka glass" jag svarade "nej ludde tål inte glass" och vände mig om. Luddis smaskade mjukglass. Typiskt! Jaja vi får väl se hur det går. Han kan ju ha växt ifrån sin mjölkallergi redan. Men vi hade tänkt vänta tills efter kreta med att provocera. Sen gick vi till BR i gallerian och tittade på lego, lekte i en lekstuga och testade trehjulingar. Fast wille vill inte ha en trehjuling när han fyller 3 utan han vill ha en riktig cykel. Vi får åka till eb cykelaffär och kolla gissar jag. Han fick en stor spade iallafall som han och luddis lekte med på vägen hem. Väl hemma somnade wille i sin säng. Luddis jagade en ballong och plötsligt var det tyst. Luddis somnade på golvet bara sådär. Han är väl söt ;)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: