tisdag, augusti 30, 2011

suck

jag hade tänkt gå och lägga mig tidigt... men luddis fick ett av sina krupp-anfall. det var inte så farligt först men sen blev det värre. David jobbar ju såklart. När han inte hade gått å få lugn på över en timma och började bli blå om läpparna så fick vi ju såklart åka till akuten. Svärfar körde in oss och faster angelinn är med wille. Precis innan dom kom kräktes luddis över hela sig och hela mig, massor med äckligt slem. Han blev lite bättre efter det men var fortfarande likblek och lite blå om läpparna. På akuten är det såklart evigheters väntan på doktorn eftersom han andas bra nu.... han skulle inte sova heller. Inte alls först. Vi kom hit vid tolv och nu är klockan två och för fem minuter sen somnade han i den fula vingliga lånevagnen. det blir inte dagis imorgon iaf, eller jo för wille antagligen. Får se vad klockan blir innan vi kommer härifrån. Kvart över fem börjar bussarna gå iaf så då slipper jag ju taxi. Men det blir nog taxi ändå. Nu har jag varit vaken i snart 24timmar. Undrar om jag kommer bli knäpp snart :P
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: