torsdag, augusti 25, 2011

lilla herr bus

som numera ska ställa sig upp mot allt har sin första riktiga dag på dagis idag. David har ju haft inskolning med luddis sen förra veckan. Det har gått jättebra men ingen annan har fått ha honom, för luddis själv alltså. Men när david har varit med har det gått jättebra. Imorse när vi skulle testa att lämna honom skrek han hysteriskt. David ringde mig och jag hörde över telefon hur han skrek trots att david inte var kvar på gården. David hade svårt att somna (han har jobbat natt) och jag gick runt i centrum ett tag och väntade att dom skulle ringa dit mig. Men ingen ringde så jag gick hem. David hade lyckats somna. Både david&jag sa innan att han skriker väl ett tag då men måste ju ha slutat för annars hade dom ju ringt och att han säkert bara accepterade det och blev lite "apatisk" (som han brukar) men vid tolv ringde U och sa att det hade gått jättebra. Han hade varit arg i 5-10minuter och sen hade det gått över. Han hade varit GLAD och skrattat och busat, lekt med bilar, gått runt (håller i händerna), ätit bra och sen somnat på stört som vanligt. Tror att både jag och U var chockade, det var inte vad vi hade väntat oss. Känslan jag fick när U sa att han hade skrattat och lekt går inte ens att beskriva, en sån lättnad. Hans rädsla för andra måste ha försvunnit eller iallafall börjat försvinna. Nu ska jag snart gå och hämta honom och hoppas på att det går lika bra imorgon! ;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: