torsdag, april 29, 2010

Du är så fin & jag tycker om dig


Hade en lite halvjobbig natt. David jobbar två nätter så jag var själv med barnen. Allt gick jättebra fram till 4 ungefär, då vaknade wille och fick komma och sova hos mig. Tyvärr väckte wille & ludde varandra lite titt som tätt. Fast egentligen var det nog inte så farligt bara jag som var väldigt trött. Vi sov till halv nio sen, underbart. Igår började vi med ersättning till ludvig. Lite jobbigt eftersom jag har så mycket mjölk men han blir inte mätt på den, eller så får han knappt i sig av den och jag orkar inte pumpa. Lite skillnad på honom nu bara. Han gnäller inte längre :-P och vill inte äta varannan timme. Han blir väl mätt helt enkelt. På förmiddagen var vi iväg till den lilla lekplatsen där vi bor. Wille grävde mest i sanden och åkte rutschkana. Men så sparkade vi boll ett tag innan vi skulle hem och göra lunch. Tror tyvärr att wille börjar bli sjuk. Han är snorig och lite hängig. Förhoppningsvis blir det inte värre iallafall. Får se om jag har ork att gå till affären själv med pojkarna eller om jag ska vänta på att david vaknar. Nej nu ska vi pussla lite

Inga kommentarer: