tisdag, september 16, 2008

Jag har blivit utmanad

har blivit utmanad av flera stycken nu, så okej då. fast jag brukar inte göra såna här listor.

5 saker....

I min (vår) frys...

- laxfilé
- broccoli
- torsk
- kassler
- wokgrönsaker

I vårt kylskåp...
- nappflaska
- köttfärs
- tomater
- tomatsoppa
- Riven ost

I filmhyllan...
- Vänner (säsong 1, 8-10)
- 27 dresses
- I am Legend
- Stolthet och fördom (både gamla & nya)
- Indiana Jones-box (INTE MIN)

I min garderob...
- underkläder
- flickkläder (bebis)
- spel
- några tröjor
- fotografier

I min handväska (skötväska)...
- plånbok
- blöjor
- nycklar
- rabattkupong på HM
- våtservetter

Just nu i mitt knä:
- jättesur bebis som hellre vill äta än sitta här

Så, jag borde sluta läsa alla bloggar jag alltid läser och göra något vettigt, typ amma och diska

puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha...längtar till den tiden!! :P

kanske inte riktigt så då, men i a f den kommer väl förr eller senare...

har känt av en massa rörelser i min mage...förhoppningsvis bara bäbis som rör sig...men oftast känner jag skillnaden på vad det är...

h*n sparkade till igår på favoritstället...ner mot blåsan men missade lite med en cm eller ngt...!!

Hoppas både du och Wille mår bättre...
Jag med karl ska väl försöka åka ner snart till la huvudstad...har lite folk som vi måste hälsa på...min mammas yngsta kusin (10 dagar äldre än mig) har flyttat till S med sin man...måste ju hälsa på dem snart!

Mina svärisar har efterlyst mig oxå! däremot har de inte gjort det med A*...mowahahaha!!!!!!

kramar!
Bex

Anonym sa...

hur långt har du kvar till körkort??

nyfiken....

hör av er när ni är friska så kanske man kan bestämma en helg/dag att träffas!

kramar

/Becks