onsdag, juli 23, 2008

promenader, sol och leende bebisar

Dagarna bara försvinner, nu är Wille helt plötsligt 26dagar gammal. Han blir fyra veckor på fredag. Känns rätt overkligt. Även om det känns längre än fyra veckor sen jag födde.
Han bara växer och växer, och äter och äter.

De senaste nätterna har varit rätt jobbiga, han har haft sin långa vakenperiod mellan 23.30 och 02.30 ungefär. Inte roligt, speciellt inte för mig. Vill inte att David ska vakna eftersom att han jobbar hela dagarna, så då sitter jag och Wille uppe. Men inatt vände det äntligen, så nu är vi tillbaka till att bara vakna vid 02 och sen vid 05.30 ungefär. (Matdax)
Och idag fick jag sova till 09 sen, riktigt skönt. Det behövdes verkligen.

Har börjat ge i flaska också, ja inte ersättning, utan jag får pumpa ena bröstet som han suger dåligt på. Det är intressant att någon så liten (nåja) kan glupska i sig en flaska med mjölk så fort.

Solen har kommit också, så jag är lagom glad över att inte få bada. Förhoppningsvis kan jag bada i augusti när vi är på Öckerö. Måste ju få bada EN gång i år iallafall.















Älsklingsnappen














Sötast i världen















Jag&Pappa rockar (hahaha)















Jag&min kompis

4 kommentarer:

Anonym sa...

fina bilder på wilhelm! jag längtar till jag har min bebis i famnen!!! ;P
kram...vi får träffas snart...reserverar en dag nästa vecka för mina föräldrar och några dagar för jobb...sen ska jag få ändan ur vagnen och höra av mig...så kan vi ta en picknick ngnstans!!

Anonym sa...

Heej!

Ja, dagarna går alldeles för fort... Man hinner kanppt tänka! Den lille är verkligen ursöt.

När är det ni kommer till Göteborg? Bestämt något datum? Vi bara måste ses ju! Jag är ledig nu och befinner mig ute i Sandvik, kommer antagligen vara här ute till skolan börjar.. så det är ju nära ut till Öckerö =)

kramar

Martina sa...

åh, va fin han är Emma. Det gjorde ni bra hörru! :)

Anonym sa...

Jättefin, <3