lördag, juli 26, 2008

fyra veckor & en dag

igår blev wille 4veckor, känns så konstigt. imorgon är han en månad. Det är lite mer gnäll nu om dagarna - troligtvis på grund av värmen. 32grader visar termometern och wille vill bara äta.

Igår var vi på stan för första gången, alltså inne i stockholm, i farsta är vi varje dag. Skulle hämta ut min pappas iphone som han haft på lagning och sen promenerade vi in till stan. Ja från medborgarplatsen, inte härifrån.
Hittade en body och en munkjacka för halva reapriset till Wille, bodyn är lite stor men passar snart. (otäckt för den är strl 62/68 - hur mycket ska han hinna växa innan vi åker hem till mina föräldrar egentligen?)

På måndag ska jag till BVC med honom, då får vi se hur mycket han väger och hur lång han är nu.

Annars händer det inte så mycket, man är ganska begränsad när man har en sån liten och speciellt när det är så varmt ute.
















inte så där jättelycklig direkt...














och snart får jag inte ens plats i vagnens liggdel :)















det här var lite bättre iallafall















kolla in min gulliga haka

1 kommentar:

Anonym sa...

Han är så fin, liksom sin mamma :)
Jag har en present till honom här hemma. Jag ska bara komma mig för att skicka den :)