måndag, juni 27, 2011

Wilhelm 3år!

Det är svårt att förstå att min lilla plutt fyller 3år idag. Att det är hela 3år sen han föddes och var så liten. Eller ganska liten då. 4605g och 55cm. Vikten kan ni nog ta *4 och längden har nog fördubblats. Nästan iallafall. På onsdag ska vi på 3årskontroll på BVC. det är konstigt att någon som var så liten och inte kunde någonting nu klarar sig ganska bra. Det roligaste är att han pratar så mycket, man kan säga väldigt roliga saker när man är 3år. Dom senaste dagarna har det åskat. Wille berättat då lugnt för mig "det är åska mamma, inte oscar" (hans morbror) wille fick sin cykel idag. Äntligen, som det har tjatats om denna cykel och vad vi har tittat på alla cyklar vi sett och wille har i 2månaders tid pekat på alla cyklar och sagt "jag få cykel när jag blir 3. Får tårta också". En riktig cykel skulle det vara, ingen trehjuling. Fast den har väldigt breda stödhjul så det är bra. Just nu ligger han&luddis och tittar på barnprogram i nya saccosäcken (med star wars motiv, ja det är JAG som köpt den) ;)

Grattis älskade lilla Wilhelm! Min solstråle!
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till 3åringen från måns och oss!
Kram

/Rebecka