torsdag, oktober 30, 2008

All I want for Christmas is YOU

I måndags blev Wille 4månader. Han är stor nu. Inte alls den där lilla bebisen man hade för 4månader sen. Eller 3månader sen. Inte heller för 2månader sen. Fast han är fortfarande en liten bebis. MIN BEBIS!

Dagarna ser mest ut så här nu:

07.30 - wille vaknar, kommer till våran säng och äter
08.30 - jag går upp, förhoppningsvis sover wille en stund till
förmiddagen - jag äter frukost, sitter lite vid datorn, leker med wille, ammar
11.30 - wille äter några skedar potatis & spottar ut det mesta, ammar
12.00 - jag försöker att äta lunch

eftermiddagen - handlar, diskar, städar lite, ammar, går promenad
17.00 - wille får lite gröt, som han älskar, av pappa som precis kommit hem, (jag) ammar
18.00 - vi försöker äta
kvällen - mys framför tvn eller på lekmattan
20.00 - 22.00 - wille ammas och somnar någon gång här för natten


ser ni. det finns INGEN anledning till att jag är så trött som jag är. kan bara inte fatta det. för övrigt har jag en sak att tillägga: bebisbajs är mycket trevligare när dom helammas

förresten så är det ju snart jul. ska bli mysigt att få en "riktig" jul i år. fast den blir inte "riktig" för david eftersom vi kommer fira hos mina föräldrar. blir vartannat år här. men den är iallafall inte som förra julen, då vi var i new york. snart ett år sen vi gifte oss. :)

with love














mums vad min hand är god!















på väg bort igen......


4 kommentarer:

Martina sa...

Han blir ju bara större och större lilla pyret!

Söt är han med!

Är allt bra med dig?
Länge sen man hördes nu. Kanske borde ringa dig nån dag...

KRAMAR!

Anonym sa...

meh.. saknar Wille ju (ok.. dig och david också!). ni får se till att komma hit nu :)

Emma sa...

Martina - ja, jag är inte på msn så ofta längre. du får säga till om du ska till sthlm ngn gång! :)

oscar - du och carro kan väl komma och hälsa på någon gång sen också?! vi har ju madrasser så ni kan bo här. ni får ett eget rum också. rummet med dator ;) fast nu har vi internet i alla rum, snart. (utom badrummet) dock inte trådlöst. värt.
vi kommer om 1½månad iaf

Anonym sa...

haha...jo jag fasar för att behöva kliva upp varje natt...
Men förhoppningsvis så går jag och lägger mig innan jag börjar må illa och då ska det nog gå bättre...

huvudvärken är försvunnen...i a f för idag... jag har nog bara gjort lite för mkt de senaste veckorna...så jag behöver få sova undan lite trötthet och kurera mig...har haft många järn i elden!

kram/
/bex