onsdag, augusti 13, 2008

Hejdå

nu åker vi till mormor & morfar!

Ja, imorgon vid niotiden åker vi till Öckerö, till mormor&morfar. Så nu ska vi både åka tåg och färja.
De senaste två veckorna har vi varit på IKEA och i kyrkan för första gången.

Ställde mig på vågen tillsammans med Wille idag för att se på ett ungefär hur mycket han väger, den visade ungefär 6,5kg mer än vad den brukar utan plutten.
Väger han redan så mycket? På fredag blir han sju veckor.

Jaja, imorgon åker vi till Öckerö iallafall, alla tre. Fast David åker hem redan på söndag medan jag och Wille stannar ett tag till.














Jag är alltid glad














Okej, nästan jämt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får höra av dig när du har lust att ses!

Skolan startar på måndag för min del, men jag stannar antagligen kvar här ute i Sandvik under den veckan också.

kram!

Anonym sa...

Kan inte annat än att hålla med Hanna den här gången. Hör av dig...