fredag, augusti 31, 2007

Breakfast at Tiffany´s

Jag har handlat mer böcker - fast egentligen var det kläder jag behövde. Jag köper alltid sånt jag inte behöver. Men iallafall. Jag köpte Svindlande höjder, Frukost på Tiffany´s, A Clockwork orange, Never let me go och Timmarna. Jag har läst Breakfast at Tiffany´s nu och jag kan inte direkt påstå att jag tyckte att den var sådär jättebra. Den var okej, varken bra eller dålig. Den var bara, äh den var bara. Kan man säga så?

Jag har fått otroligt mycket gjort idag. Jag har chattat med Amanda, Jacob och Rebecka. Och jag har betalat räkningar och jag har suttit på massa konstiga sidor. Och bara fördrivit tiden. Jag vaknade klockan sju när davids väckarklocka ringde. sen somnade jag om i typ femtio minuter tills david skrek jag har försovit mig, varför har du inte väckt mig.

JAG? skulle JAG väcka honom? haha, killar är inget att ha egentligen. eller kanske litegrann.

nu skriker david efter mat, så jag ska laga min berömda soppa. eller en av dom. varma koppen

kyss

Inga kommentarer: