måndag, augusti 23, 2010

Länge sen


Ja det var länge sen jag skrev. Det har hänt mycket sen sist. Den 4e var vi på extravägning med ludde och han hade gått upp precis det han behövde för att följa sin nya kurva (medelkurvan) han vägde 6540g och var 64cm (gissa vem som vägde 4kg mer på sin 4månaderskontroll) ludde håller sitt huvud stadigare och vill gärna sitta nu. Det är fortfarande lite vingligt och huvudet gör inte alltid som han vill ;-) förra veckan började wille sin inskolning och det går jättebra. Han älskar att vara där och fröknarna verkar jättebra. Dom är 14barn på 3fröknar. Förra veckan fick wille några utbrott, det handlar mest om att han inte vill gå in när dom ska. Men han äter bra och sover. Trodde det skulle vara svårt eftersom det oftast bara brukar gå bra när jag lägger honom. Jag har inte varit med än då jag varit sjuk men imorgon ska jag följa med och titta sen ska jag ut och gå med ludvig. Det är skönt också, att kunna gå långpromenader igen. Och nu när wille verkar trivas så är det ingen ångest att lämna honom där. Han är äldst att skolas in. De andra är kring 1år, men sen är det 2åringar från förra året där också. Så han är inte äldst, men jag gissar på längst ;-)

Inga kommentarer: