lördag, januari 31, 2009

grattis, magsjuka & blåbärssoppa

Det blir en liten uppdatering bara för att... fast jag har nog inga bilder och om jag hade det hade jag nog ändå inte orkat. I torsdags kväll kräktes Wille över hela sängen och hela sig *2, jätteroligt. Nu har han inte kräkts sen i fredags morse men är dålig i magen.
Igårkväll började jag må illa och nu är jag sjuk - underbart! Nej, men det går väl över snart. David har varit och handlat blåbärssoppa iallafall.

Nu har vi bott hos svärföräldrarna i tre veckor, det är skönt att det går bra men man längtar ändå hem. Men det är 3-5 veckor kvar av stambytet får se om vi kan flytta hem tidigare.

Sen, GRATTIS till Andreas & Rebecka som fick en liten Måns 25/1. Han är jättesöt, längtar tills vi kan åka upp och hälsa på er. (utan magsjuka)

4 kommentarer:

Anonym sa...

tackar tackar...
yes ingen magsjuka vill vi ha!!

krya på er!!!

väntar på förlossningsbilden på dig...

jag svettades inte så mkt...men kräktes desto mer!!!

Anonym sa...

Åh va tråkigt! Hoppas det snart går över. Kommer ni inte hit och hälsar på snart igen? Oscar har ju ingen koll alls :) Kram

Anonym sa...

Tjohoo!

Förlossningsberättelse på bloggen nu...
Inte allt för magstark hoppas jag!

Anonym sa...

hej...
Det är bara att titta över på lördag (imorgon)(om ni tar med er blöjorna!!!)! ;)

Jo...det gick väl ganska snabbt...kändes dock som mkt längre!

Jobbigt att kräkas...kräktes nog mer under själva förlossningen än jag gjorde i somras... ;)
Men glad att han kom ut i a f!

Jo det är en handpump från apoteket...och det fungerar mkt bra...hade så mkt mjölk i brösten imorse så jag var tvungen att pumpa ur en hel del för jag hade ont...
Jag tror Måns har ätit lite dåligt under natten.

Men nu ska jag uppdatera bloggen lite...var på bvc idag!

Kram