lördag, december 27, 2008

1år, 6månader, jul, snart nytt år

Det får bli ett rätt så kort inlägg, har inte riktigt tid just nu. Har inga nya bilder heller, kanske kan jag rota fram några lite äldre från pappas dator.
Julen är över, vi har haft det jättebra här hos mina föräldrar. Igår åkte David upp mot Dalarna för att gå på bröllop. Jag och Wille åker hem imorgon (även om jag tror att biljettgubben på SJ lurade mig på pengar).

Idag har jag och David varit gifta i ett år! Första bröllopsdagen, tyvärr får vi fira den på varsitt håll. Hur man nu gör det?! Vi får väl ta igen för det i veckan som kommer.
Wilhelm är 6månader idag! Ett halvår, känns konstigt, fast kanske inte om man tittar på honom. Då är det mer "ett halvår? inte ett år?"
Första tanden har nästan kommit, den har varit på g sen i måndags. Man känner den men ser den knappt.

Får uppdatera när vi kommit hem och lagt in lite nya bilder

with love
Emma & Wilhelm
















Wille & Tiger ibörjan av december















Wille & morfar ibörjan av december

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojdå! Första tanden! har han varit kinkig?

Vad tråkigt att ni inte kunde fira i lördags...hoppas ni får en mysig efterfest då till veckan!

Själv sitter vi nu hemma och slöar...vi körde ju bara upp till dalarna 'över dagen', startade från U-sala vid 9-9.30, och kom hem igen 02.45...

vi får väl höras ngt i Januari...mina föräldrar kommer ner över nyår så då är vi upptagna...och så har vi lite plugga att göra...men en dag kan man nog avvara...

Kramar

Anonym sa...

Hej hopp!

Jodå...täppt i näsan tidigare...men ville inte börja med nässpray då...nu har jag varit tvungen för att annars skulle jag nog vara död...såååååå förkylt det har varit...bättre nu som tur är...

Jag ska packa ner mina andra vanliga mjukisar, de sitter ju ganska hårt men inte för hårt hoppas jag!
sedan ska vi packa lite annat oxå...
Dock så kommer vi inte vilja ha besök på bb...inte ens om vi stannar...och så vill vi nog har minst en vecka eller 2 på oss när vi kommit hem...för att få in rutiner mm...andreas kommer ju inte ta några pappadagar i samband med förlossningen i och med skolan. Så vi får se när vi bjuder in folk till oss efter bebisens ankomst...
Jag vill ju inte ens att vi ska ringa våra föräldrar när det bär av in på förlossningen...svärmor höll på att bli helt knäckt när jag yttrade mig om den saken... :P
Så vi får se hur det går!

kram.

Anonym sa...

Jaaaaa! Jag är snart frisk, JIPPIII..och 11dagar kvar till BF...
Har du ngt tips till BB-väskan?

För övrigt har vi en konsert här hemma hos oss...grannen nedanför har det där rock band blablabla...gitarr, trummor...ja, vad mer finns det...som de spelar...de börjar bli riktigt duktiga!

När vill ni komma å hälsa på?? Före eller efter bebis...?

Kramar!